[ LUGOS ] tmp

Miha Tomšič miha.tomsic na ensico.si
Pon Jun 7 12:16:38 CEST 1999

	Hojla!

> Zal to ne bo to, ker imam drugi disk ze mountan.
> Preimenovat pa ga ne morem ker ze imam dolocene
> povezave na ta disk.

Ja, potem pa naredis na drugem disku direktorij tmp/ in ga linkaš na /tmp

> Jest sem mislil da bi problem resil drugac: /tmp direktorij
> bi bil link oz. povezava  (al krkrkol se temu rece) na en drug disk oz.
> dir.
> Ker sem bolj nov na Lx-u (oziroma nastudiram kar trenutno rabim)
> se tega ravn ne znam napravt.

Točno to.
Recimo, da imas drugi disk mountan na /mnt in si ustvaril direktorij
/mnt/tmp.
Potem najprej prepiši /tmp v /mnt/tmp potme pa zbriši /tmp in naredi link

ln -s /mnt/tmp /tmp

	Bye, Mikka...

Dodatne informacije o seznamu Starilist