[ LUGOS ] Samba printer queue ?

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Čet Jun 17 14:05:42 CEST 1999

Pozdrav vsem!

Rad bi na Linux masini, ki ima sambo videl kaj se printa z windows masine. Z lpq mi ne pokaze nic, z sambinimi komponentami si pa ne znam pomagati. Sem ze gledal v help fajle pa eno skripto iz samba package-a sem probal pa nic.

Ce je komu uspelo to, da na masini s sambo vidi kdo kaj printa z win masin naj mi prosim sporoci.

Pa se to - kako s sambe mountam windows shared direktorije na linux masini ?

Vnaprej hvala!

Bošrjan
___
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net
           RSA id: 0x90178DBD, Powered by S.u.S.E. Linux 6.0.
      Death is God's way of telling you not to be such a wise guy.

Dodatne informacije o seznamu Starilist