[ LUGOS ] IP

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Tor Jun 15 07:16:58 CEST 1999

> Pa ja ne mislis da ti bo kabelski operater hodil na dom in ti vpisal novo
> IP stevilko. To je tako kot da bi ti punudnik klicnega dostopa hodil na
> dom vpisat novo telefonsko stevilko.
Seveda ne mislim. Zato pa instalirajo DHCP, da lahko spremenijo
IP stevilke, kadar se jim zahoce, pa uporabnik tega sploh ne opazi.

> Lahko pa uporabljas DHCP in staticni IP.
> DHCP nima nic z staticni ali dinamicni IP, ce pri DHCP serverju nic ne
> dolocis se pac uporabi nek nakljucen IP (torej dinamicen).
DHCP ti lahko dodeljuje celo leto isti IP, in ga _ti_ smatras za staticnega,
ampak ce se operaterju zazdi da mora prekonfigurirati omrezje, bo
dodelitev spremenil, kot bi mignil. Torej je IP vseeno dinamicen.
Samo malo manj dinamicen kot navadno :-)

> Kaj bi kompliciral ko pa lahko uporabis "IP --> uporabnik" .
Zato, ker ta "komplikacija" (ki sploh ni huda) poenostavi cel kup
drugih stvari pri vodenju omrezja.

> Zagovarjam staticni IP in NIKOLI ne bi uporabljal dinamicnega
> IP-ja .
NIKOLI je zelo dolga doba. Vodenje velikih, homogenih omrezij zahteva
cisto drugacne prijeme kot vodenje majhnih homogenih omrezij (kakrsno najbrz
vodis ti), ali vodenje velikih nehomogenih omrezij (kakrsnega vodi, recimo, ARNES).

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist