[ LUGOS ] diald + arnes

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Jun 26 03:06:41 CEST 1999

Yo!

On Fri, 25 Jun 1999, [iso-8859-2] Boštjan Müller [NEONATUS] wrote:

> Rad bi si nastimal diald da bi se sam povezal na arnes in takrat tudi zal	90625aufal fetchmail, pa ne vem kako zaceti - prebral sem si man page od diald ter se nekaj drugih, ki se navezujejo pa mi ne gre ravni najbolje...
> Prišel sem do tega:
> /usr/sbin/diald /dev/modem local 0.0.0.0 remote 193.2.1.66 connect /usr/lib/diald/connect -m ppp
>
> Sicer ne vem če je to pravilna sintaksa - dela itak ne :(.
> Ali je ze komu uspelo da bi mu diald delal za arnesom ? Ce je bi ga lepo prosil za pomoc.

/etc/diald.conf

mode ppp
accounting-log /var/log/diald
fifo /etc/diald/diald.ctl
redial-timeout 1
connect /etc/diald/connect
device /dev/ttyS1
speed 115200
modem
lock
crtscts
local 127.0.0.5
remote 127.0.0.10
dynamic
defaultroute
include /usr/lib/diald/standard.filter

/etc/diald/connect

#!/bin/sh
/usr/sbin/chat               \
     TIMEOUT  30             \
     ABORT    ERROR          \
     ABORT    BUSY           \
     ABORT    "NO CARRIER"   \
     ABORT    "NO DIALTONE"  \
     ""       ATZ            \
     OK       ATD3093000     \
     CONNECT  ""             \
     sername: krneki         \
     assword: tutkrneki

Jasno lahko namesto tega uporabljas tudi PAP autentifikacijo, samo meni se
je z navadno autentifikacijo zadeva povezala kar za ene 5 sekund hitreje.

Prakticno vse je isto kot ce gres na inet samo s pppd-jem, samo da pppd-ju
sedaj ni treba podajat toliko opcij (defaultroute, noipdefault...), ker so
podane ze v /etc/diald.conf

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist