[ LUGOS ] IP

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Čet Jun 10 23:42:07 CEST 1999

> 194.249.6.217) in pa mb8-217i.dial-up.arnes.si. Ce si jaz probam poslat
> mail iz druge masine na netu na npr. maddave na 194.249.6.217
> (maddave na mb8-217i.dial-up.arnes.si) maila ne lokalni masini ne dobim...

IP stevilk se v e-mail naslovih naceloma naj ne bi uporabljalo. Ce jih pa
ze hoces, poslji mail na maddave@[194.249.6.217] (z oglatimi oklepaji).
Ce maila se vedno ne bos dobil, je za to najmanj toliko razlogov, kolikor
manjka informacij o tvojem sistemu v sporocilu.

> Vem da je to verjetno full lame vprasanje, vendar bi le pricakoval, ce bi
> mi kdo odgovoril!!!??=$#/%")

Voila.

--
Andrej.