[ LUGOS ] lilo!

Gregor Kompara gregor.kompara na kiss.uni-lj.si
Sob Jun 19 00:27:34 CEST 1999

Jure Krasovic wrote:

> Zivijo!
>
> Instaliral sem RH6.0 pa imam problem z LILO. Ko prevedem kernel na novo
> in prevedeni kernel skopiram v direktorij /boot, mi ko pozenem lilo javi
> nekaj taksnega /boot/vmzinuz too big.

tudi meni se je zgodilo isto. ne vem v cem je problem, vsekakor pa s
kernelom ni nic narobe, tako da ti ga ni treba se enkrat kompajlat. jaz
sem ga zinstaliral tako, da sem v /usr/src/linux po 'make zImage'
naredil se 'make install', kar v koncni fazi pozene skripto
/sbin/installkernel. Ta ti na novo prevedeno jedro zinstalira namesto
starega, ki pa ga ohrani kot vmlinuz*.old in System.map* kot
System.map*.old. Pozene tudi lilo. Skratka, zelo enostavna in elegantna
metoda, ceprav se vedno ne razumem, kaj misli lilo s tistim
'/boot/vmlinuz too big'.
Grega

http://www.kiss.uni-lj.si/~k4mf0026/index.html

Dodatne informacije o seznamu Starilist