[ LUGOS ] SB128PCI

Miha Tomšič miha.tomsic na ensico.si
Sre Jun 30 09:22:25 CEST 1999

	Hojla!

Zadeva se zdaj nahaja v mojem računalu. Also 0.3.2 sem prevedel in
inštaliral. Ko stvar zaženem z modprobe snd-ens1371, mi naloži en kup
modulov, v /proc/asound pa kaže, da ni nobene kartice. Potem sem probal še z
alsaconf, ki je lepo našel GUSa in Ensoniq 1370 pa nekaj nametal v /etc/conf
modules, ampak stvar ni bila nič boljša. Tudi če sem probal usposobiti GUSa
ni bilo sreče. /proc/asound ne kaže prisotnosti kakšne kartice...

Mi pa GUS še vedno lepo dela, če naložim sound.o iz OSS-3.8.pa-se-nekaj...

Torej, bratje, kje so driverji za 128PCI, za 3.0.36 kernel?
Bom moral ravno 2.2 kernel inštalirat? Pa da reskiram stabilnost sistema?

	Bye, Mikka...

Dodatne informacije o seznamu Starilist