[ LUGOS ] procmail & zunanji program

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Pet Jun 11 01:17:06 CEST 1999

On Thu, 10 Jun 1999, Iztok Heric wrote:

> Mi lahko kdo prosim poda/namigne na koncno resitev (in ne "man procmail",
> ker sem ze pogledal pa mi cisto nic ne pomaga):
> Zelel bi, da bi mi procmail, ko bi prisel mail od dolocene osebe (From)
> ali dolocenim subjectom, da bi celotni mail vred z headerji poslal na
> stdin enega zunanjega programa, nato "pobral" mail z njegovega stdouta
> in ga forwardal na nek drug naslov (original pa obdrzal). Torej kot neke
> vrste filter.

Sicer se nisem delal s filtri v procmailu, ampak po moje bi to moralo iti
nekako takole: nekje v .procmailrc vnesi pravilo:

:0
* ^From.*nekdo na nekje.si.*
{
  :0 fw
  |/kjer/je/tvoj/filter

  :0 c
  !nekdo na nekje.drugje.si

  :0
  /datoteka/kamor/gredo/ti/maili
}

Verjemi ali ne, "man procmailex" vcasih zelo pomaga... ;)
                                                                  -AlesS
 aless na vector.nevtron.si                    //
 http://aless.rulz.org/                   \X/ AMIGA - Back for the future!