[ LUGOS ] unlink()

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Sob Jun 12 23:27:58 CEST 1999

> In kako bos unlink() funkcijo nalozil za vsakega uporabnika?
> (iz /etc/profile ?)
>
> Varnostne luknje? :-) Kaj pa je LD_PRELOAD drugega kot varnostna luknja?

To je postranskega pomena...

Za posameznega uporabnika (zame) s pomocjo LD_PRELOAD (jaz si sistema sam
ze ne bom rusil -- vsaj namenoma ne), ce pa bom hotel za vse, bom uporabil
/etc/ld.so.preload. Zanimale so me bolj varnostne luknje, ki bi lahko
nastale zaradi premikanja datotek. Kaksni "race conditions" (pozna kdo kak
dober prevod), o katerih se mi se sanja ne, ali kaj podobnega...

--
Andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist