[ LUGOS ] Debiljenje v dolini

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pet Jun 18 20:57:08 CEST 1999

No, zdaj se bo spet kdo spravil name, ampak v zadnjih nekaj dneh je na tej listi
samo debiljenje in kretenizem !!!!!!!!!!!!!

A pa ma kdo od vas kaj mozganov ali nic ? A slucajino ni Mikka napisal, da je pa
tega klobasanja dovolj ??
In zdaj tole....
Igor, prav drek je vazno, kaj za en sistem uporabljajo v Krki !

Konec koncev pa opazam, da pa so stvari, ki bi jih lahko kdo povedal in pomagal
komu, neodgovorjene in nejasne.
Ob tem se zamislim, ko najdem recimo ob delu v sluzbi cloveka, ki blazno obvlada
Linux, pa niti slisati noce za lugos-listo. To pa prav zaradi takih klobasarij.
Potem, Andrej Preseren, ki je precejsen znalec, je pobegnil od tod, ker je tole
enostavna potrata casa.
Cudim se, da nekateri se vedno sploh LAHKO ostanejo na tej listi in da se jim ne
skegla....

Predlagam, da se lista razdeli na entry level in na second level. Zveni glupo,
ampak........
Jaz ne vem, kje je stos, ampak ocitno mora vsak od vas, pa ceprav marsikateri nima
oprijemljivega znanja, pristaviti svoje, pa ceprav je glupost.
Morda s tem dvignes svoj ego ali kaj podobnega dvigajocega ?
Ali pa je morda Lugos-lista tekmovanje, kdo bo vec mailov napisal ? Ali kdo bo
hitreje napisal kaksno traparijo s povdarkom na hitreje ?!

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist