[ LUGOS ] pure linux

Gasper Fele - Zorz polz na writeme.com
Čet Jun 17 03:12:04 CEST 1999

Ko smo pri distribucijah -
rad bi postavil eno res MINI masinco (40M hdd), na kateri bi laufal
bind, ftp, smail ali kaksen drug mail transport agent, sambo.
zadeva nima monitorja/graficne, morda pa bi vanjo vrgel se modem.

Vprasanje je, katera distribucija se mi najblolj izplaca in kateri
njeni kosi + od kod DLjati.

RAMa ni dovolj, samo 28M ga je (sumim, da je en kos pokvarjen, tako da
utegne to postati 16 ali 8 M).

Trenutno je na masinci Debian, za katerega pa je komaj dovolj
prostora (sistem, 6M pa je ostalo). Rad bi imel prostega vsaj 16M
Hdd.

Upam, da bo tole zanimalo se koga razen mene.

Dodatne informacije o seznamu Starilist