[ LUGOS ] Compex RL2000

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Jun 30 02:23:46 CEST 1999

Yo!

On Mon, 28 Jun 1999, Stojan Rancic wrote:

> Afaik je prepustnost PCI vodila vecja kot pri ISA vodilu in to se zna
> pri 100M karticah poznat. In manj se obremenjuje CPU.. but then again, I
> might be wrogn ;-)

Btw po mojem je bilo tukaj govora o 10 Mbit karticah aneda. Med 10 Mbit
PCI oz ISA pa ni prakticno nobene razlike. Zadeva je pac na PCI zato ke se
je trend iz ISA preusmeril v PCI in ima zdaj ze skoraj vsaka maticna
plosca po 5 PCI slotov in recimo samo 2 ISA. Pac ker imas toliko PCI
slotov, zakaj nebi dal notri PCI kartice. Zdaj se bo jasno nasel nekdo ki
bo zacel pametovat kako to sploh ni res pa je. Pri 10 Mbit karticah se
nima noben za sekirat a je zadeva ISA al pa PCI, vsaka kolikor toliko
dobra tko ISA kot PCI zadeva bi mogla povlect max 1.2 MB na sekundo tistih
preostalih 0.05 MB pa gre za razne kontrolne pakete etc, to je to.

V glavnem meni neka stara SMC 'jajca' z wd80 chipom jasno na ISA vodilu
vlecejo do 1.1 MB na sekundo.

Kar se pa tice PCI vodila... je ze res, da je prepustnost vecja in
obremenjevanje procesorja manjsa, samo do sedaj se nisem slisal za
proizvajalca hw opreme, ki bi naredil nek PCI device in bi le ta 100%
iskoriscal PCI vodilo. Izkoriscenost tega vodila je nekje 50% ali pa malo
cez in nic vec, sploh pa s takimi zadevami kot so recimo network kartice
ali zvocne kartice...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist