[ LUGOS ] lilo!

Iztok Heric Iztok na creativ.si
Čet Jun 17 09:42:32 CEST 1999

Jure Krasovic wrote:
> Instaliral sem RH6.0 pa imam problem z LILO. Ko prevedem kernel na novo
> in prevedeni kernel skopiram v direktorij /boot, mi ko pozenem lilo javi
> nekaj taksnega /boot/vmzinuz too big. Na novo prevedeni kernel je velik
> priblizno 470 Kb kar po mojem mnenju ne bi smel biti prevelik problem
> saj je originalni ki je dodan velik celih 600 Kb. Na RH/errata pa tudi
> nisem nasel kaksnega update-a.

Nekatere stvari si prevedi kot module, predvsem tiste, ki niso tako
vitalne. Recimo za zvocno kartico, ppp, ethernet, (v)fat podporo...
Potem na koncu ne pozabi na 'make modules' in 'make modules_install'.
Mogoce bo pa ze dovolj (skompresiran kernel), ce das 'make bzImage'
namesto zImage.

Iztok Heric  <Iztok na creativ.si>
ICQ: 22786435

Dodatne informacije o seznamu Starilist