[ LUGOS ] INFOS

Gasper Fele - Zorz polz na writeme.com
Čet Jun 3 21:34:53 CEST 1999

Tam mora biti vsaj ena masina z zelo omejenim X shellom, na kateri
bi imeli naliman pildek "SESUJ ME!". Komur bi uspelo zadevo sesuti, bi
dali kaksno malenkost (bonboncek?)

Ce hocemo pridobiti veliko zanimanja, bi bilo idealno, ce bi ljudem
dovolili igrati igrice na masinah. Mulce, kot sem jaz, s stojnic
ponavadi podijo. Ce bi na 4 masine dali quake in ljudem omogocili
pobijanje, bi si ljudje zadevo kolikor-toliko zapomnili.

Lepo bi bilo postaviti kaksno low-end masino, na kateri bi poganjali
web server, mail server, dial-up in diald. To bi ljudi utegnilo
zanimati. Prav bi prisla tudi kaksna 486/120, na kateri bi
poganjali mpg123. Naj ljudje vidijo, da jim lahko tista zaprasena
kista tudi kaj naredi.

Glede na to, da bo zadeva sele konec leta, bi lahko pokazali XFree86
4.0 X server. Na njem bi lahko pokazali 3D podporo, ki bi morala
do takrat ze obstajati. Kot programa, ki bi ju prikazovali, bi
predlagal GIRAM in Blender - en je komercialen, drugi free. Naj
ljudje odlocijo sami.

Ker bo tam vec masin, bi lahko v ozadju poganjali Beowulf. Tako bi
vsem resnim ljudem pokazali, kako lahko kiste, ki sicer samo stoje,
izrabimo.

Koncno pa bi lahko tam prodajali tudi Lugos majcke.

Kar se tice izgleda stojnice, bi bilo najbolje prednjo postaviti enega
metrskega kartonastega pingvina, racunalnike pa postaviti na v krog
postavljene mize.

Ce bodo tekle kaksne predstavitve programov, bo vsekakor treba
poskrbeti za 1 velik monitor nekje visoko nad mnozico.
Kajti ce bodo igrice, bo tudi mnozica.

Za igracarske racunalnike bo treba priskrbeti tudi slusalke,
na stantu pa bo treba vrteti kaksno mirno, nemotivirano muziko.

Upam, da je kaj od tega uporabno.

Dodatne informacije o seznamu Starilist