[ LUGOS ] SB 64 pci

Damir Cifer damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Sob Jun 12 19:26:28 CEST 1999

Hi!

> Creative labs SoundBlaster 64 PCI. A ta zadeva deluje v linuxu & kako +
> od katerga kernela naprej? (Je to ubistvu SoundBlaster AWE32 al kaj?)

V bistvu gre za Ensoniqova čudesa.... Zadeva dela. SB64V PCI rabi modul es1371 (imaš pa tudi es1370, v kolikor ima 'navaden' SB64PCI drug čip na kartici). Je pa druga zgodba, da mi še vedno ne deluje DOS emulacija pod Win98 ;-) (beyond our scope :-)). Od kje naprej se podpora za es1370/1371 pojavlja v kernelu pa ne vem; mislim pa, da dela vsaj z 2.0.36, zagotovo pa z 2.2.x.

Cya
--
Microsoft spel chekar vor sail, worgs grate !!

Dodatne informacije o seznamu Starilist