[ LUGOS ] Plakati

Miha Tomšič miha.tomsic na ensico.si
Tor Jun 22 14:36:50 CEST 1999

	Hojla!

Plakati bi lahko bili natisnjeni do naslednjega tedna, zato se mi vlaganje v
plakate na debelo ne zdi smiselno, razen, če je to izrecna želja sponzorjev.
Ker gre po moje za metanje denarja stran...

Torej ogrejte svoje printerje, ker boste sami prntali svoje plakate, kot ej
bilo na začetku domenjeno! Več ko vas bo, bolj bo veselo...

Če ima kakšno podjetje predober printer in bi radi kaj sprintali, se lahko
zmeimo tudi za kakšno amortizacijo printerja...

Prosil bi, če se s konkretnimi ponudbami obrnete name privat.

	Bye, Mikka...

Dodatne informacije o seznamu Starilist