[ LUGOS ] programje za linux

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Ned Jun 6 21:31:34 CEST 1999

On Sun, 6 Jun 1999, Marko Zerak wrote:

> Helou !
>
> Zanima me , kaksne moznosti imam v dezeli na soncni strani alp , da mi
> nekdo naredi racunovodski program za vodenje podjetja.
> Doma mamo namrec neke programe ki ga laufajo v winsih in so v k.......
> (winsi in program). Zaj sn zacel fotra masirat da bi presel na kaki bolj
> pametni OS (like LINUX ) .... pa bi bil foter kuj za to ..... samo ..ki
> naj dobim program ..
> Vizionarji , programerji ....... z idejami na dan

Zanimivo. Jaz sem takoj za to, da lugos sestavi ekipo, ki
za ustrezno placilo (podobno kot pod MS Win*) sprogramira
eno tako zadevo. Tece lako pod konzolo, sistem se lahko
naredi zelo stabilen, da je precej imun tudi na izpade
elektrike in podobne neumnosti. Ce obstajajo podjetja, ki
so pripravljena placati isto vsoto denarja za namenski
program, ki tece pod linuxom, super.

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist