[ LUGOS ] samba again?

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Čet Jun 3 22:08:53 CEST 1999

Banzai!

 Ko smo ze pri sambi....

Se komu sanja, kako ugasnit preklete sambine broadcaste? Ko posilja
election pakete? Na mrezi imam router z ISDN in ta router se spomni linijo
dvignit vsakic, ko samba poslje tisti svoj paket ven... To se dogaja
recimo na vsake dve minuti...

z ipfwadm sem blokiral ves promet proti routerju in ni pomagalo... glede
na to, da je to nek broadcast paket gre ven brez target addresse... In ga
sprejmejo vsi, ki so na mrezi... No... glupi router dvigne linijo... How
utterly lame... Sem ze probaval blokirat zadevo na routerju... Pa je tako
dumb, da bolj dumb nebi mogu bit... :)

David!
I used to write my own taglines, now people started stealing them.

Dodatne informacije o seznamu Starilist