[ LUGOS ] g++ headerji

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Tor Jun 22 13:20:06 CEST 1999

> Ker je to standarden c++ header, ki se nahaja na /usr/include/g++ me zanima,
> kako se sistemsko nastavi poti do standardnih vključkov (headerjev).
> Priloženi configure te poti nikjer ne doda...

Ko sem nazadnje prevajal gcc, sem opazil (ce se se prav spomnim), da so
"include" poti hard-coded v program.

strings /usr/bin/cpp | grep -ie g\+\+

mi vrne:
/usr/lib/g++-include
/usr/include/g++

Poglej, kako je pri tebi, in headerje premakni tja. Drugace pa lahko make
(in configure) pozenes tako, da nastavis nekaj spremenljivk, ki bodo gcc
(cpp, g++) povedale, kje naj isce include datoteke.

make CFLAGS="-I/usr/include/g++" CXXFLAGS="-I/usr/include/g++"

IMHO pa je najboljsa moznost

make CPPFLAGS="-I/usr/include/g++"

Le-ta naj bi delovala tako za gcc kot g++.

Seveda pa lahko vse skupaj naredis tudi takole:

CFLAGS="-I/usr/include/g++"
CXXFLAGS="-I/usr/include/g++"
export CFLAGS CXXFLAGS

ali pa
CPPFLAGS="-I/usr/include/g++"
export CPPFLAGS

in nato ./configure

Upam, da bo vsaj kaj od nastetega delovalo... :-)

--
Andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist