[ LUGOS ] Kaj je z ircem

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Ned Jun 6 22:46:22 CEST 1999

On Sun, 6 Jun 1999, Aljaz Mavric wrote:

> Zadnje nekaj dni se ne morem vec povezati na noben irc streznik, pa sem
> poskusil z vsemi, ki se jih spomnem.

[...]
> Sem ene parkrat pregledal vse procese, da bi videl ce kaksen blokira to
> zadevo na moji strani, pa sem skoraj 100 % da ne.
>
> Ali pravilno sklepam ali napacno. Kaj bi bilo lahko narobe . Se kdo
> dozivlja podobne probleme ?

Sam sem tudi soocen z enakim problemom. Opazil sem, da so blokirani kar
vsi porti med 6659 in 8030 vkljucno. Blokada pa je najverjetneje nekje
v tocki med omrezjema Metulj in Arnes. V okviru Metulja namrec nisem
odkril nobene blokade omenjenega obmocja portov.
Nimam pojma, kaj se gredo... Tako ni mogoce ircati, se iti real audio,
pa kaj se vem...

                                                                  -AlesS
 aless na vector.nevtron.si                    //
 http://aless.rulz.org/                   \X/ AMIGA - Back for the future!