[ LUGOS ] Samba + dos

Boštjan Müller neonatus na gimp.thz.net
Čet Jun 3 19:25:58 CEST 1999

Marko Cuk scribbled on a corner of a book, tore it out and passed it to
NEONATUS whilst the teacher wasn't looking.
Hi Marko,

V winsih mi stvar dela bp. Z DOS-a pa se mi vse ok instalira, ko pa se hocem
logirati na mrezo mi javi da ni bilo nobenga streznika na katergabi se lahko
logiral ?? in da gesla ni bilo mogoce overiti ??

Ce je na listi kdo ki se je z tem ze ukvarjal, ter mu je ze usoela povezava
DOS -> samba, bi ga prosil za pomoc.

Vnaprej hvala!

Boštjan

> Bostjan, jaz zal nisem nic pocel v tej smeri, le pomagal sem ti namigniti. Sprobaj
> najprej zadeve na samem Linuxu ali pa kaksnih windowsih. Ko ti bo to delalo, caraj z
> dosom. Kako pa tam pozenes share? Rocno ali kako ? Sem ze pozabil, ker je bilo to
> pred nekaj leti.
>
> Cuk

___
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net
           RSA id: 0x90178DBD, Powered by S.u.S.E. Linux 6.0.
   "Virtual" means never knowing where your next byte is coming from.

Dodatne informacije o seznamu Starilist