[ LUGOS ] Samba + dos

Boštjan Müller neonatus na gimp.thz.net
Čet Jun 3 16:36:27 CEST 1999

Marko Cuk sent an urgent telegram to NEONATUS.
Hi Marko,

Msclient sem instaliral, pa se mi na noben nacin noce povezati z linux-om -
sambo.. ne vem kje je napaka, zato bom dodal system.ini ter smb.conf fajla.

Za pomoc se vnaprej zahvaljujem

Boštjan

> Nekje na M$ dobis zadevo pod imenom Msclient, ki se prilaga zraven NT serverja.
> Je free.
> Jaz imam to tukaj, samo ni zipano ali tarano. Uporabi wget ali kaj podobnega...
>
> http://cuk.nu/software/msclient/
>
> Cuk

___
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net
           RSA id: 0x90178DBD, Powered by S.u.S.E. Linux 6.0.
     "Bother" said Marko as Windows crashed for the umpteenth time.

smb.conf
SYSTEM.INI

Dodatne informacije o seznamu Starilist