[ LUGOS ] Pohujsanje v dolini....

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Pet Jun 18 12:13:08 CEST 1999

Hi!

Glede nazivov.. nekaj se ze dela - na SuSE mailing listi sem videl mail, ki pravi da delajo teste podobe M$-ovim, kdor bi test uspešno opravil bi dobil licenco - kot pri M$, le da bi bilo tu ločeno tudi po distribucijah in po tezavnosti, ... problem je le tu, da tega maila na noben nacin ne najdem, saj imam trenutno nekaj cez 1300 mailov samo od tega meseca v SuSE listi ...

Ce koga zanima kaj bolj specificnega je pomoje bolje pisati na SuSE mailing listo, ker sam o tem vem bolj malo.

Lep Pozdrav!

Bostjan

* David Klasinc (bigwhale na m42.cx) [990618 11:49]:
[deleted text from previous mails]
> Problem Linuxa pa je, da manjka nek 'Education Center' in razni Linux
> System Engineer nazivi in podobna solata. Traja malo dlje, da se sistem
> postavi ampak potem vsaj dela. (Oz vprasaj debianovce, pri njih je to tako
> ali tako vse hitro in samo nek apt_* poganjajo *grin*)
>
> Ah ja... Grem naprej delat.. :)
>
> David!
> What is this? Some kind of a joke? Oh, it's Windows...

----end quoted text----

___
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net
           RSA id: 0x90178DBD, Powered by S.u.S.E. Linux 6.0.
      Indifference will be the downfall of mankind, but who cares?

Dodatne informacije o seznamu Starilist