[ LUGOS ] Projekt INFOS

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Čet Jun 3 15:13:20 CEST 1999

LUGOS se je odlocil, da bo aktvno pristopil k organizaciji predstavitve
Linuxa in seveda nasega drustva na INFOS-u. Kaksne so nase dolznosti in
pravice, kaj smemo in kaj ne, kaksen prostor bomo dobili se bomo zmenili
naslednji teden na sestanku z osebjem INFOS-a.

Vabljeni ste vsi, da na naslov :

aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si

posljete svoje predloge, kako naj bi zadeva izgledala (okrasitev nasega
prostorcka), kaj bi predstavljali in na kaksen nacin in seveda vse kar
se spomnite, kar bi lahko pomagalo drustvo kar najbolje predstaviti
Linux in seveda LUGOS.
Celotna zadeva naj bi izpadla kot nekaksen brain-storming, tako da
pustite svoji domisljiji prosto pot. Nato bomo pocasi ozili izbor in
nakoncu dobili najboljse. Vsaj jaz si tako stvar predstavljam.

Ko se bo nabralo dovolj predlogov, jih bom lepo zbral skupaj in uredil,
ter v enem mailu objavil na listi.

VSE KAR SE TICE TEH PREDLOGOV GRE NA MOJ MAIL. Maili na to temo, gredo
lahko na lugos-bla, vse ostalo se bo ignoriralo. Prosim vas tudi, da je
za subject napisete  INFOS.

Lep pozdrav,

         Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist