[ LUGOS ] Aiee, killing Interrupt handler

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Jun 29 10:16:17 CEST 1999

On Tue, 29 Jun 1999, Rok Krulec wrote:

> Kernel panic: attempted 2 kill the idle task !
> In swapper task - not syncing

To sem pa tudi sam že videl. Mašina se je tudi sicer nekajkrat
sama resetirala, pomagalo pa je, ko sem dal RAM v drug slot,
pa še s kontakt sprejem sem nasvinjal vse skupaj. Tudi slot
od procesorja. Od takrat dela - uptime je okrog 2 meseca.

BTW: jedro se je na tej mašini _vedno_ lepo prevedlo. Nobenih sig11
     nisem videl. Hardver je očitno lahko tudi "zahrbtno" gnil :)

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si