[ LUGOS ] US Robotics 56K modem

matjaz mocnik matjaz.mocnik na guest.arnes.si
Sob Jun 12 15:33:29 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Rok Papez <rok.papez na kiss.uni-lj.si>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Saturday, June 12, 1999 11:24 AM
Subject: [ LUGOS ] US Robotics 56K modem

Zivjo!

Mocno sem se opekel z nakupom modema iz naslova.
Nikakor ne morem najti ustrezen upgrade na V.90 standard (iz x2). Program ki
naj bi naredil update poskusa na vsak nacin na moje stroske klicati nekam v
ameriko :(((((.
Sodec po www.3com.com sajtu pa naj bi dobil evropsko verzijo upgradea,
vendar je
za mojo verzijo ni :p go and figure.
Vsekakor nasvet vsem ostalim: ne kupujet USR modemom.. support suxx to hell.

Ce bi slucajno kdo imel kaksen upgrade doma:
moj Product ID je 00178702 (sodec po skatli) oziroma 00178701 (sodec po
nekem
utilitiyu).

--
best regards,
Rok Papez.

Pojdi na evropsko stran 3coma....tu bos nasel delujoc program za nadgraditev
tvojega modema
http://www.3com.com/56k/middle_east.html ...tocn na tem naslovu...ta sesti
model...:)))...americani pac mislijo da so edini na svetu...zato je bliznica
na evropsko stran tko skrita :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist