[ LUGOS ] Slovar - Baza

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Čet Jun 3 14:14:53 CEST 1999

> Zanima me ali je dovoljeno z grep-ati bazo iz slovarja,
> ki ga trzi amebis (DZS).

Misliš na SSKJ? Ali tujejezične slovarje?

> Kakor sem bil jaz obvescen, je bil projekt financiran iz
> drzavnega denarja, kar bi pomenilo, da imamo vsi slovenci pravico
> do rezultatov tega projekta. (hkrati se zavedam, da program
> trzijo, in ga ne mislijo dati pod GPL ali kaj podobnega).
>

> Sedaj vprasanje: ali bi lahko pobral bazo ven, in jo potem
> 		distribuiral naokoli?

O tem smo se v zvezi s SSKJ že močno pogovarjali z DZS, avtorji,
Amebisom, ZRC SAZU itd. Tega se ne sme. Amebis je pri vsem še najmanj
vmešan.

Razlog je ta, da imajo avtorji še vedno vse pravice, ki se jim niso
pripravljeni odreči. Četudi so bili za delo plačani...

Ko boš iz ogorčenja pisal peticijo in zbiral podpise, pridi še k meni,
da ti dam svojega.

> Da ne bo vojne: Se popolnoma zavedam kaj je avtorska lastnina.
> 		In moj namen ni da bi se avtorje kakorkoli
> 		Prikrajsalo za njihove pravice, (hkrati
> 		pa zelim uveljavljati moje pravice).

Če potrebuješ vsaj znosen seznam besednih oblik, potem vzemi tistega z
GNUsla (nl.ijs.si), ko bo ta server spet živ. Kdaj bo oživel, povprašaj v hiši.

Seznam besednih oblik ti seveda lahko pošljem tudi sam. Če imaš kakšne
svoje besede, potem se pa seveda priporočam za ta seznam.

Lep pozdrav,
Aleš

Dodatne informacije o seznamu Starilist