[ LUGOS ] pure linux

Jaka Svajger jaka.svajger na kiss.uni-lj.si
Sre Jun 16 23:17:49 CEST 1999

Zivjo,

Zanima me, katera Linux distribucija je najbol 'clean' ?
Do sedaj sem uporabljal samo RedHat pa se mi zdi da skusajo vse
poenostaviti. Ce bi zelel user friendly bi ostal na windowsih. Lx  pa ima to
prednost
da GUI ni obvezen (manj moznosti da se streznik sesuje) in ima ogromno
konfiguracijskih datotek v katerih lahko nastavis prakticno vse. Zdej
so pa uleteli ti lx distributerji ki vsiljujejo te glupe linuxconfige in se
neke
datoteke ter skripte ki sploh ne vem za kaj so (vsaj pri RH). Da ne omenjam
te glupe in pocasne sesuvabilne ikse, ki so na nivoju Win2.0 (vkljucno z
Gnome).

Katero distribucijo torej svetujete (misljeno predvsem za serverje) ?

jaka

Dodatne informacije o seznamu Starilist