[ LUGOS ] Mandrake in CGI

Anzej Becan anzej na skavt.net
Pon Jun 14 11:01:16 CEST 1999

> Kako ima to porihtamo Mandrake ne vem in tudi ni pomembno. Drugic raje
> napisi kako je nastavljen httpd. Ce imas Apache streznik in se nahajajo
> spletne strani v /home/httpd, potem postavi svoj CGI program v cgi-bin
> poddirektorij.

Preveril sem in vse je tako kot pravis, tudi mod_cgi.so se nalozi.

Poslusaj, kako se naprej odvija pravljica. Res pravljica, ker ni nobene
logike.

Nato poskusim pognat program
    #!/usr/bin/perl
    print "Content-type: text/html\n\n";
    print "Dobro jutro \n";

Ne dela!

Potem v httpd.conf opazim zakomentiran "ExtraModules" libperl.so in ga
odkomentiram (na obeh mestih - LoadModules in AddModules). Ponovno zazenem
httpd, ki javi napako v modulu libperl.so.
Ponovno zakomentiram, (za vsak slucaj :-) rebootam masino in ponovno
poskusim zgornji programcek. DELA!
Grem preizkusit eno daljso skripto. Ne dela! Nekaj me preblisne in zgornje
tri vrstice programcka "Dobro jutro" skopiram v datoteko te daljse skripte
(ostalo seveda brisem), shranim in pozenem. Dela! Skopiram nazaj kodo te
daljse skripte, shranim in pozenem. DELA!
Na isto foro preizkusim se dve daljsi skripti in rezultati so isti.

Skratka pravljica...

V glavnem zdaj vem kako skripte pripravit do dela. Hvala vsem, ki ste si (in
si se boste, ko boste prebrali pravljico) razbijali glavo.

Lep dan!

Anzej Becan

Ob Radoljni 58
2344 Lovrenc na Pohorju