[ LUGOS ] SmartUPS APC 700

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Jun 23 22:13:49 CEST 1999

On Wed, 23 Jun 1999, Jurca, Ales - Marietta wrote:

> Linux server poskusam usposobit, da bi komuniciral s SmartUPS APC 700.
> Poizkusil sem par UPS programskih paketov, pa z nobenim nisem bil 100%
> uspesen.
> Ce je komu ze uspelo ti dve zadevi povezati, bi prosil za kakrsenkoli namig.

Jaz imam APC SmartUPS 420 uspesno povezan na Linux, kar je najbrz podobno
kot pri tvoji 700. Uporabljam "Smart UPS Tools"
<http://www.exploits.org/~rkroll/smartupstools/>. No, zdaj vidim, da so
projekt preimenovali v "Multi-vendor UPS Monitoring Project".

Malo me moti edino to, da mi UPS na masini priblizno vsakih 50 ms sprozi
prekinitev. Sicer tisti proces pokuri samo kaksnih 5 sekund CPU casa na
mesec, ampak vseeno me veliko stevilo prekinitev nekak moti. Bom moral
poskusiti se z novo verzijo, ker ima moja razlicica ze kar krepko brado.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist