[ LUGOS ] Netscape & glibc 2.0.7

Jernej Adamic jernej.adamic na kiss.uni-lj.si
Sre Jun 9 22:10:40 CEST 1999

Mogoce zna bug biti v Netscapeu, glede na to da se istu problemi pojavljajo
tudi v 4.5 in 4.51 pod vinsi :-). Po izhodu iz scapea je tudi v vinsih
potrebno v Taskmanu  pobrisat Netscape proces, ki ostane.
no flames please, lp Jernej

seveda pa teb pod libc 5 deluje lepo!?! :-)

Dodatne informacije o seznamu Starilist