[ LUGOS ] remote printer

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Jun 16 21:03:21 CEST 1999

Boštjan Müller [NEONATUS] wrote:

> Pozdrav!
>
> Zanimam me kako bi z masine na mrezi printal na server, ki je na mrezi.
> Stav sem imel ze postimano pa mi jo je instalacija apsfiltra lepo pobrisala, tako, da se ne spomnim kaj sem nastavil. Pogledal sem ze vse man page in howto-je pa mi vedno javi sledece:
> MAJA: lpd: Your host soes not have line printer access
>
> MAJA je server, in na tem serverju je pod /etc/hosts.lpd notri ip od masine ki hoce printat na ta printer ??
>
> Kaj sem naredil narobe ?

To bi moralo delati. Se enkrat preveri IP masine. Dodaj tudi FQDN od
masine, ki hoce printati.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676