[ LUGOS ] qpopper

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Sre Jun 9 15:16:57 CEST 1999

Z3k5t3r wrote:

> Kot pop server uporabljam qpopper3.0b18 in vsi uporabniki lahko brez
> tezav sprejemajo posto, razen enega. Logi kazejo:
> Jun  9 11:31:22 portal popper[30074]: uros@[192.168.1.12]: -ERR Unable to
> process From lines (envelopes) in /var/spool/mail/.uros.pop.
> Verjetno ne more prebaviti Mailbox-a. Se je komu ze to dogajalo ? Kako to
> resiti ?

To se mi je dogajalo, ko qpopper ni dobro nastavil lock filea. Ce je
osebek pobiral posto in medtem kaksen mail dobil, je v tistem mailu
nastala cudna From vrstica (preglej mailbox. bos hitro nasel solato).
Resitve tega problema nisem nasel. Zamenjal sem pop3d.

Sedaj uporabljam (izpise ob connectu):
+OK POP3 masina.kje.si v4.47 server ready

Mislim, da je iz paketa imapd.

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist