[ LUGOS ] Tiskalnik, cdrom in zip

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Sre Jun 16 14:23:05 CEST 1999

> Zdi se mi da je vzrok v osnovni plosci. Jaz imam na vecini Intlovih Atl=
anta
> plosc probleme s tem da mi sem ter tja W98 najdejo "new hardware" .
> Konkretno se to dogaja za 3Com 905b TX kartico. Ko ugasnes in nazaj pri=
zges
> spet dela BP. Za to se nisem nasel kaksne uporabne resitve in tudi kaks=
nega
> pametnega razloga ne.

Tudi meni se dogaja podobno z Intel Livermore osnovno plo=B9=E8o. =C8e v =
Win98
izberem 'Restart' ali v Linuxu naredim 'shutdown -r' potem BIOS skoraj ve=
dno =

ne najde ve=E8 CDROMa, v=E8asih pa tudi diska ne. Kot re=E8eno, pomaga sa=
mo
izklop. Vsekakor je to moja prva in zadnja Intel osnovna plo=B9=E8a.

Lep pozdrav.
		Zlatko

Dodatne informacije o seznamu Starilist