[ LUGOS ] SMP #2

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Tor Jul 13 10:51:12 CEST 1999

On Tue, Jul 13, 1999 at 10:34:58AM +0200, Tadej Slemc wrote:
> Yo .. zdej mi SMP dela BP ... lepo to
> Zanima pa me, ce potem vsi programi uporabljajo oba proca ... ali morajo
> biti programi prav pisani za top .. WinNT scena?

Proces tece samo na enem procesorju naenkrat.

Program pa lahko tece na vec procesorjih, ce je pisan z nitkami
(threadi).

Ce bos poganjal "cudno" stevilo procesov (recimo 3), ki bojo popolnoma
enaki (recimo da parsajo nek popolnoma enak input), bo 1 proces koncal
bistveno prej kot druga dva. To se zgodi zaradi tega, ker Linux poskusa
cimmanj menjat procesor, na kateremu tece proces. Tako bo imel en proces
non-stop na voljo en procesor, druga dva procesa pa se bosta izmenjavala
na drugem procesorju.

No, sem ze zasel... ;-]

Borut
borutm na bigfoot.com
Do you feel different in those days? Everybody is looking at you? Use Linux!
It is ultra soft and flexible. You will notice the difference at once!

Yes, it's random.

Dodatne informacije o seznamu Starilist