[ LUGOS ] ISDN dialing .. was Teles ...

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Jul 6 14:05:55 CEST 1999

On Tue, 6 Jul 1999, Tadej Slemc wrote:

> Hail .. me again
> Zdaj mi je uspelo usposobit ISDN karto. Po Jackovem Starter packu sem
> skonfiguriral stvar (/etc/isdn/isdn.conf , routing, ifconfig) pa to .. samo
> mi stvar kar ne deluje ..
> Ko dam isdnctrl dial ippp0 pise da klice, vendar do telefona na katerega
> klice nic ne pride .. Any idea (ja .. mam kabel vstekan :) .. zraven telefon
> dela ..tko da je linija OK ..)

Telefoni se ne odzivajo na "data" klice. Isto velja za terminatorje z isdn
izhodi in najbrž tudi za ostale takšne in drugačne isdn d/a konverterje.

Najprej prav nastavi številko (provider), potem pa preišči
/var/log/messages. Tam boš najbrž našel vse kar te zanima.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si