[ LUGOS ] x samo 24 bit ?

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na slo.net
Čet Jul 29 15:56:48 CEST 1999

Hi!

Uporabljam grafično ati xpert na work, ter xfree 3.3.3.1 priložen driver mach64.
X-i se mi vedno zaženejo le v 24 bit mode-u, čeprav sem prepričan da je
grafična sposobna 23 bitnega. Monitor je prav tako sposoben tega, tako da ne
vem zakaj se mi zaganja le v 24 bit-nem mode-u. Je to krivda gonilnika grafične
? Se da kaj narediti, da bi mi laufalo v 32 bit ? Ali pa sem podučen v teh
zadevah?

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist