[ LUGOS ] VMWARE

Gregor Fajdiga gregor.fajdiga na select-tech.si
Pet Jul 9 12:18:31 CEST 1999

Porajalo se mi je vprasanje, ali so res vsi pametni ze zdavnaj nehali
cekirat to listo.
Kot se mi zdi zaenkrat ni odprta nikakrsna lista za pisanje zaljivih
pripomb.
To pa to, boste najbrz pomislili ampak dejstvo ostaja. Pri takem nacinu
dela/interakcije
z ljudmi, ki imajo probleme najbrz ne pripomorete ravno veliko k planom
za prihodnost, ki
jih je bilo slisati/razbrati v Portorozu.

Ti Markec me zanima kaksen odgovor bi dal npr. "P. Peterlinu", ce bi
naletel na kakrsnokoli tezavo.
Torej obisci ustanovo, ki se ji rece Klinika za mentalno zdravje, zaradi
tezkega
prilagajanja in socializacije.

Cookie

Linux is my middle name!

Marko Cuk wrote:

> Ja, prenehaj racmišljati po Jerovškovo, pojdi v peti razred osnovne sole,
> da bos najprej izpilil svojo slovnico.
> Zatem prenehaj namescati novo strojno opremo v Linux.
> In koncno povej, katero graficno kartico imas in kateri Xserver in kaj si
> pobral iz interneta ?
>
> Ce se nisi doumel, se da na internetu najti marsikaj in ni protrebno
> natanko vedeti odgovor, temvec vprasanje.
>
> Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist