[ LUGOS ] Pravila - "add-ons"

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Ned Jul 25 13:13:48 CEST 1999

> Jaz bi v pravila se dodal, da razna sporocila v stilu 'Juhu folk, tole m=
> zdaj dela, hvala za pomoc.', letijo v lugos-bla. Saj je lepo, da se clov=
ek
> zahvali za pomoc in se mi tudi prav zdi, da se. Ampak naj to nardi v
> lugos-bla. :)

Torej...

- zahvale po=B9ljite na privatni e-po=B9tni naslov in NE na lugos listo.

ok?

- - -
...ampak vsaj linux je definitivno genialen dosezek, ki kaze,
da ce pride na enega homo sapiensa 15 mio crevoskrgarjev,
to nikakor ni razlog, da se odpovemo evoluciji.
           - Crt Jakhel 22.4.1998 - LUGOS mail list

> all the standard disclaimers apply <
Line noise provided by Telekom Slovenia - a remarkable bunch of idiots.

Dodatne informacije o seznamu Starilist