[ LUGOS ] ISDN dialing .. was Teles ...

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Ned Jul 4 18:55:19 CEST 1999

Zivjo

Tadej Slemc wrote:

> Hmm... se neki bi vprasal .. kaj mora bit v /dev/isdnstat? .. ker jst mam en
> kup 0 pa ? pa - not .. nbc pametnega

Kolikor jaz vem je v /dev/isdnstat status kartice. Na te podatke ti, razen pri
instalaciji, ne mores vplivati. To se spremeni, ce kaksno nastavitev spremenis ali pa kam
poklices ali pa kaj takega. Ne dam pa roke v ogenj za tole...

Telefon se ti ne bo oglasil. Zakaj, ne vem, ampak tako je. Se ti bo pa oglasil GSM. Ce
imas kje kaksnega na razpolago poskusi.

Bos pa v /var/adm/messages (oz. kjer je ta file) videl, ce z GSM-jem ali pa ISDN telefonom
poklices racunalnik (se pravi kartico). Tam ti bo pisalo nekaj takega kot: incoming call
from <telefonska stevilka> (ignored).

Kar se pa tvojega providerja tice je pa tako, da bos tudi najvec stvari videl v
/var/adm/messages. Ce ti tam pise "connected" potem se ti poveze in je problem kasneje. In
to se po mojem pri tebi zgodi, ce pride do PAP/CHAP nastavitev. Ocitno je nekaj narobe z
datoteko pap.secrets oz. karkoli ze je. Ce se ti ljubi lahko spremljas tudi imon oz.
imontty, ampak ce je kaj narobe z recimo ipppd(kot je bilo pri meni), potem tam komaj
vidis, da se je povezal, pa takoj spet pade dol. V /var/adm/messages pa ostane...

Ce se ne motim imas poleg vseh progamov, ki jih lahko prevedes (kot recimo imon, imontty)
tudi nek program, ki ti pokaze, kaj se s kartico dogaja, oz. kaksno je stanje linij. Jaz
sem ga prevedel, pa si nisem z njim kaj dosti pomagal. Res je pa tudi, da je slo pri meni
vse precej gladko.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist