[ LUGOS ] VMWARE

Dejan Trop dejan.trop na jerovsek.si
Pet Jul 9 13:20:33 CEST 1999

> toda......
> oprema našel

> Ja, prenehaj racmišljati po Jerovškovo, pojdi v peti razred
> osnovne sole,
> da bos najprej izpilil svojo slovnico.
> Zatem prenehaj namescati novo strojno opremo v Linux.
> In koncno povej, katero graficno kartico imas in kateri
> Xserver in kaj si
> pobral iz interneta ?
>
> Ce se nisi doumel, se da na internetu najti marsikaj in ni protrebno
> natanko vedeti odgovor, temvec vprasanje.

No, ja kritizirati znaš. Čestitam.... Toda, če nisi opazil, je ta lista
namenjena pomoči in ne pametovanju. Imam problem in sem vprašal, če kdo
ve za rešitev. Vem, da je vse nekje zapisano... Ker pa nevem, kje
posiskati, oziroma ne najdem na Internetu, vprašam, za nasvet. Če pa že
pametuješ povej rešitev, če te je kaj v hlačah.

Imam Intel MB, gor je integrirana grafična kartica Cirrus Logic, imam
RH6...
©e kaka manjkajoča informacija....?

Dodatne informacije o seznamu Starilist