[ LUGOS ] preklopnik

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na slo.net
Čet Jul 29 13:09:06 CEST 1999

Pozdrav!

Zanima me če kdo ve kje v sloveniji bi se dobilo stvarco, s katero bi lahko
imel monitor in/ali tipkovnico ter miško priklopleno na dve mašini, in bi preko
te naprave lahko preklapljal med mašinama.
Klical sem ze pc-hand kjer tega nimajo ter mlacom kjer to imajo (za 22.900 sit
- brez davka :((( ). Mene pa zanima cenejša rešitev. Na moji bivši srednji šoli
  sem videl podobno zadevo ki je kostala okrog 6000 sit, pa ne vem kje so jo
dobili, sola pa je zaprta. Ce kdo ve o tem kaj vec prosim za informacije. Ker
je stvar verjetno bolj off topic bi prosil za odgovore na privat mail.

Za vse informacije se vnaprej zahvaljujem!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist