[ LUGOS ] remote ppp connect ?

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Čet Jul 8 16:51:07 CEST 1999

Zivjo

Boštjan Müller [NEONATUS] wrote:

> Pozdrav!
>
> Spet jaz s kupom neresenih vprasanj. Zanima me kako bi nastimal server, da bi
> se vsakic ko bi dobil request za nek inet naslov izven lokalne mreze sam
> povezal na net? Ali se to da - ce se kako - cim bolj natancno - ce se le da s
> primerom.

To lahko naredis z diald programom. Dela tako, da gleda pakete in ko pride enkrat eden, ki
ga ne more routat pozene tisto, kar mu reces (recimo pppd in chat). Cez nek timeout, ki ga
nastavis se pa odklopi. Lahko ga tudi sam. Da se tudi vse zive filtre za pakete upostevat,
da ti ravno vsak dns paket ne dvigne povezave (ali se huje windowsov SMB paket).

Ce imas ISDN, potem zna isdnctrl to sam narest, kar mu dopoves z autodial opcijo.

Zna pa to narest tudi sam kernel s pomocje request-route (ne vem, ce je dobesedno tako)
opcijo/programom. V bistvu imas nekje na /etc poddirektoriju request-route file (spet me
ne za besedo prijeti), v katerega vpises, kaj naj kernel naredi, ce nekega paketa ne zna
routati.

Mislim, da je to to. Dokumentacije je za diald veliko (s primeri vred), ce ti rata
isdnctrl usposobiti, potem bos tudi tisti autodial (vse je v isdnctrl man page-u) se
napisal, kar se pa request-route tice pa ne vem. Jaz se ne spomnim, kje sem to prebral,
ampak ne vem kako veliko se mi zdi ne pise o tem. Naj me kdo drug tukaj dopolni oz.
popravi.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist