[ LUGOS ] mail server !!

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na slo.net
Čet Jul 29 00:12:54 CEST 1999

Pozdravljeni!

Zadnje dni imam veliiko problemov z mail serverji, saj na nobenem ne morem
pobirati poste. Zanima me ali kdo ve za kak stabilen mail server, kjer lahko
menjas geslo, ter je bolj ali manj online, ter ima pop3 dostop ali kaj
podobnega - ne sme biti web based.

Prosim posljite mi odgovore na privat mail neonatus na bigfoot.com ne na listo, ker mi server za listo ne dela.

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist