[ LUGOS ] PREBERI

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Ned Jul 25 10:58:20 CEST 1999

From:           	"Bojan Pogacar" <bojan.pogacar na g-kabel.si>
To:             	<lugos-list na lugos.si>
Subject:        	[ LUGOS ] .
Date sent:      	Fri, 23 Jul 1999 20:36:03 +0200
Send reply to:  	lugos-list na lugos.si

> Imam linux stre=BEnik , ki je konstantno povezan v internet. Zanima me, =
kako
> bi povezal client ra=E8unalnike v internet ne da bi uporabil proxy stre=BE=
nik,
> ampak kaj podobnega kot je to SyGate za okolje Windows, ki je nekak=B9en
> gateway za lokalno mre=BEno.

Lepo prosim VSE, ki postavljajo vpra=B9anja o Linuxu:

- preberi PRAVILA (vsaj enkrat!)

na kratko:

- opremi sporo=E8ilo s smiselnim naslovom (Subject)
- pi=B9i v sloven=B9=E8ini (tujke ujemi v narekovaje "")
- opi=B9i svoj sistem (na kratko)
- pravilno in dovolj citiraj

sicer vse to pi=B9e v PRAVILIH, ampak....

- - -
Reincarnation: life sucks, then you die. Then life sucks again.

> all the standard disclaimers apply <
Line noise provided by Telekom Slovenia - a remarkable bunch of idiots.

Dodatne informacije o seznamu Starilist