[ LUGOS ] Multiprocessing & Caldera

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Jul 12 21:48:47 CEST 1999

Borut Mrak wrote:

> Ja v /proc/cpuinfo se ti izpiseta oba procesorja...kaj tocno se izpise
> ob bootu ne vem, vendar ful enih stvari, ki jih pri single CPU masinah
> ni.

Ok. Men je zadeva cisto lepo delovala pod Debianom in vse je bilo ok. Kernel
mislim, da 2.2.1 .

Zdaj sem pa sprobal Caldero 2.2 in ker kot taka nima kernela prevedenega z
SMP, sem ga popravil, spremenil iz 386 na 6x86, scompajliral, klasicen
postopek kopiranje kernela v / in v /boot , lilo....

Potem sledi reboot in glej ga hudica, zadeva se noce zbootat. Ker je ta
Caldera en tak cuden tic in ker je vse zelo fancy, nepregledno in uporabno do
te mere, kolikor je instalirano na samem zacetku, bi prosil nekoga, ki je ta
problem srecal, da mi razjasni kje je problem.
Zaustavi se pri drugi vrstici.  Nato sem se enkrat instliral in popravil lilo
tako, da sta bila bootable oba, stari in novi kernel.
S starim dela lepo, torej ni problem v samem lilou, z novim pa ne. Torej ?!

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist