[ LUGOS ] Serijski printer

Sergej Godina sergej.godina na rikom.si
Pet Jul 9 09:56:48 CEST 1999

Zdravo!

Zanima me, če mi lahko kdo kaj pove o printanju preko serijskega
vmesnika na Linuxu. Imam problem namreč pri izpisu dolgih datotek. V
takem primeru mi izgublja podatke pri izpisu (zabasan buffer). Očitno se
Linux in printer ne znata zmenit po XON/XOFF protokolu. Printer je Epson
POS TM-U210A, distribucija je Caldera 1.3 ali 2.2, stvar pa naj bi imela
naslednje parametre:

hitrost:    9600 bps
protokol: XON/XOFF
parnost:  je ni
št. bitov: 8
stop bit:  1

Vse skupaj sem poizkusil v DOS-u in Windowsih z originalnim driverjem pa
mi ne dela pravilno. Zanimivo pa je da dela na Digital VT520 terminalu
brez problemov z istim kablom.

©e izpis karakteristik porta pod linuxom:

 [root na pluto /root]#  stty -a < /dev/ttyS1
speed 9600 baud; rows 0; columns 0; line = 0;
intr = ^C; quit = ^\; erase = ^?; kill = ^U; eof = ^D; eol = <undef>;
eol2 = <undef>; start = ^Q; stop = ^S; susp = ^Z; rprnt = ^R; werase =
^W;
lnext = ^V; flush = ^O; min = 1; time = 0;
-parenb -parodd cs8 hupcl -cstopb cread clocal -crtscts
-ignbrk -brkint -ignpar -parmrk -inpck -istrip -inlcr -igncr icrnl ixon
ixoff
-iuclc -ixany -imaxbel
opost -olcuc -ocrnl onlcr -onocr -onlret -ofill -ofdel nl0 cr0 tab0 bs0
vt0 ff0
isig icanon iexten echo echoe echok -echonl -noflsh -xcase -tostop
-echoprt
echoctl echoke

Vnaprej hvala, Sergej

Dodatne informacije o seznamu Starilist