[ LUGOS ] mkisofs

Metod Novak Metod.Novak na guest.arnes.si
Pet Jul 16 08:49:55 CEST 1999

> narediti zelim bootable image... spet... ;) v diru bootdsks.144/.eltorito/
> je ze narejen boot catalog (eltorito.boot) in rad bi uporabil tega brez
> kreiranja novega (probleme mi je delalo, ko sem moral presneti cel cd na
> disk ker mkisofs z boot parametrom kreira boot.catalog... grr... najlepse
> bi bilo, da mi kak osebek replya s celotno komando like:
> # mkisofs --use-already-created-boot-catalog-at #/ hmm.. i wonder..:) /#
> bootdsks.144/.eltorito/eltorito.boot -b ... trans.tbl-ji so ze kreirani od
> prej...

Tako kot je ze Metod K. rekel pobrisi tblje. Tako ali tako jih ne rabis
find /cdimage -name *.tbl d -exec rm{} \;  (mislm da more tole delovati,
probaj na kaksnih testnih podatkih)

Ne pozabi nastavit attributov do datoteke rwx za grupo, userja, ...

Jest sem RH cd naredil s tole komado pa mi vse cool dela
mkisofs -V RH60 -b images/boot.img -c images/boot.catalog -o
../cdimg.iso -J -r -T .

_lp Metod

Dodatne informacije o seznamu Starilist