[ LUGOS ] boot disk

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Jul 14 15:35:02 CEST 1999

Zdravo!

Imam en problem, ki ga bootdisk-howtoo ne reši. No, vsaj meni
nikakor ne uspe.
Torej: rad bi naredil boot disketo, na kateri bi bilo najprej
jedro, nato pa še root-fs, zazipan seveda. Oboje znam narediti
in na ločenih disketah deluje. Znam tudi prepisati oboje na
eno disketo - najprej jedro, nato pa (z začetkom v naslednjem
prostem bloku) še fs. Ustavi se mi prav pri koncu, ko je treba
jedru povedati, kje se fs nahaja. Vedno namreč jedro zahteva
menjavo diskete in pritisk tipke Enter. S howtoo-jem si nisem
mogel pomagati - če grem točno po navodilih, še vedno ne dela.

Ključna beseda je seveda rdev, ampak me noče ubogati. Torej:

  Ve kdo, kako dopovedati jedru, da se fs nahaja na istem mediju
  z začetkom v bloku B? Lepo bi bilo tudi, če jedro ne bi zatežilo
  s pritiskom tipke za nadaljevanje.

10x!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si