[ LUGOS ] apache & preprecevanje dostopa do dir

Stojan Rancic stojan na nevtron.si
Pon Jul 5 21:08:09 CEST 1999

>Hi,
>
>Imam en proglem z apache 1.3.3. Kako bi jest prpravu apacha da bi omejiv dostop do nekega dira na web z geslom. z programom htpasswd sm si naredu
>.htaccess datoteko in jo posnev v dir...Zdej me pa zanima kaj morm popravt v access.conf za ta dir...une opcije so donst nejasne...

Pred casom sem imel podoben problem in sem tukaj dobil resitev.. v access.conf (oz. v novejsih verzijah kar v httpd.conf) dodaj nekaj podobnega
naslednjemu:

<Directory /home/httpd/html/foo>
order mutual-failure
# dovolimo dostop iz lokalne mreze
allow from 192.168.1
allow from 1.2.3.4 1.2.3.5
# ampak ne iz cache-a (ker ga lahko uporablja vsak)
deny from 192.168.1.10
#vsi ki so dobili deny lahko poskusijo vnesti geslo...
AuthUserFile /home/httpd/user.pwd
AuthName foo
require valid-user
satisfy any
</Directory>

V user.pwd imas output iz htpasswd, ce bi pa zelel, da morajo vpisati username/pass vsi, pa odstranis "allow from"/"deny from" vrstice.

                                GreetZ, Stojan

Dodatne informacije o seznamu Starilist